در حال بارگذاری ...

نمایش "قصه بخت" که در ادامه دومین رپرتوار کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله روی صحنه است، چهارشنبه 14 اسفند برای هنرمندان اجرا می‌شود و در ادامه با حضور کارشناسان تئاتر و انجمن نمایشگران کودک ونوجوان نقد و بررسی خواهد شد.

نمایش "قصه بخت" که در ادامه دومین رپرتوار کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله روی صحنه است، چهارشنبه ۱۴ اسفند برای هنرمندان اجرا می‌شود و در ادامه با حضور کارشناسان تئاتر و انجمن نمایشگران کودک ونوجوان نقد و بررسی خواهد شد.

جلسه نقد و بررسی نمایش "قصه بخت" چهارشنبه 14 اسفندماه و پس از اجرای ویژه هنرمندان و رسانه‌های این نمایش در ساعت 18 برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر نمایش "قصه بخت" که در ادامه دومین رپرتوار کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله روی صحنه است، چهارشنبه 14 اسفند برای هنرمندان اجرا می‌شود و در ادامه با حضور کارشناسان تئاتر و انجمن نمایشگران کودک ونوجوان نقد و بررسی خواهد شد.
"قصه بخت" نمایش عروسکی با شیوه سنتی خم بازی است که کارگردانی آن را داوود‌فتحعلی بیگی و عروسک‌گردانی آن را علی یداللهی برعهده دارد.
در این شیوه یک عروسک‌گردان درون خم بزرگی قرار می‌گرفته و با استفاده از عروسک‌های دستکشی داستانی را برای تماشاگران بیان می‌کند.
کارگردان این نمایش با افزودن یک مرشد به نمایش خود و بهره‌گیری از توانایی عروسک‌گردانی و صداسازی بازیگرش توانسته در به روز کردن یک نمایش سنتی از یاد رفته گام‌های قابل توجهی بردارد.